"הבנק היה לצד בעלי העסקים בקורונה עם קרנות של כ2 מיליארד שקל"

    עפר גדנקן No Comments on "הבנק היה לצד בעלי העסקים בקורונה עם קרנות של כ2 מיליארד שקל"

    שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל במפגש לקוחות שנתי של החטיבה לבנקאות מסחרית
    בתמונה מימין לשמאל: שוקי בורשטיין – מנכ"ל בנק מרכנתיל, מוטי קמחי – מנהל אגף מסחרי צפוני, ציון בקר – סמנכ"ל, מנהל חטיבה מסחרית
    צילום: מורג ביטן

    צילום: מורג ביטן
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנק מרכנתיל ערך כנס שנתי ללקוחות החטיבה לבנקאות מסחרית של הבנק מרכנתיל. בכנס השתתפו מאות אנשי עסקים. מר שוקי בורשטיין מנכ"ל הבנק ציין כי: "'מרכנתיל' גאה להיות בנק שמבין עסקים, מדבר עסקים ומלווה עסקים כבר 103 שנים".

    בורשטיין הוסיף לומר כי: "העסקים בישראל הינם עמוד השדרה של המשק הישראלי והוכיחו זאת במיוחד בתקופת משבר הקורונה.  עסקים היו צריכים לנסות ולהמציא את עצמם מחדש, כי העולם השתנה  ו"מרכנתיל" היה לצידם עם קרנות סיוע לעסקים בסכום של כ – 2 מיליארד שקל.

    "אני פה בכדי להבטיח כי הקו המנחה של הבנק לא השתנה – להמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר, לצד אמצעים טכנולוגיים מתקדמים".

    ציון בקר סמנכ"ל ומנהל החטיבה לבנקאות מסחרית ציין בכנס: "הבנק בימים אלה מגבש תכנית אסטרטגית לשנים הקרובות, תוך תשומת לב רבה לצרכי הלקוחות, פיתוח מוצרים ושירותים חדשים. כמו כן, לבנק מתאפשרים שיתופי פעולה בעקבות מיזוגו של בנק מוניציפל (דקסיה לשעבר), שיתופי פעולה בין הרשויות המקומית, העסקים והבנקאות כדי לקדם את היישוב, החינוך, הפיתוח, הדיור והכלכלה…

    הכנסות, רווחיות, אשראי – זה חשוב, אבל זה לא מה שמוביל – אלא האנשים, המטרות הנכונות, החזון. רק אם הבנק יבין את בעלי העסקים, את המורכבות העסקית שלכם, המשפחתית ואת המטרות והיעדים שלכם – ישרת אתכם באופן הראוי בעסקים ויקבל מכם את האמון, האמון החיוני הנדרש כדי ללוות אתכם בעשייה העסקית שאתם מובילים."

    בקר הוסיף עוד שבבנק חושבים שב – 5-10 השנים הקרובות לא תהיה יותר פריפריה חברתית בישראל. הפיתוח הקידמה הטכנולוגיה היזמות והחריצות של בעלי העסקים ישנו את מפת העסקים והפיתוח בישראל.

    מאות אנשי עסקים שנכחו בכנס נהנו מכיבוד עשיר פרי ידיו של שף מוכר ומהופעת אורח אומנותית.

     



    0 תגובות